לימודיי תנועה טיפולית להסמכה S.S.D

לימודיי תנועה טיפולית להסמכה S.S.D
ראו כאן למטה, קישורים וקטע וידאו לעוד מידע מפורט למתעניינים

ההרשמה  למחזור 15 - עכשיו.
 
נרשמים עכשיו ומשלמים את שכ"ל באוקטובר 2024.

מסלול לימודים שנתי  להסמכה, בשיטת יום מרוכז אחד בשבוע.

אני גרשון קום יוזם ומרכז את לימודיי תנועה טיפולית S.S.D במכללה האקדמית בוינגייט ובעוד מספר מוקדים בארץ. לכל שאלה וגם להרשמה מוזמנים ליצור קשר.☎ 054-4665678

תעודת ההסמכה - מטעם המכללה האקדמית בוינגייט.
מנהל אקדמי: פרופ' רפי קרסו

לבחירתכם 2 קבוצות למידה.

ההרשמה למחזור 15 בעיצומה. לאחר14 מחזורים (בכל מחזור 2-3 קב' למידה) ניתן לקבוע שאנחנו מובילים במצוינות ובחדשנות - מקצועית; ואתם מוזמנים להצטרף אלינו.

הלימודים מיועדים לכל בעלי עניין ללמוד את נושא שיפור מיומנויות מנטליות ופיזיות בעזרת תנועת גוף ולקבל כלי עבודה נוספים.. בסיום הלימודים תוענק לבוגרים תעודת מטפל/ת בתנועה מטעם המכללה האקדמית בווינגייט. שיטת הלימוד מתאימה את עצמה ליכולות הפיזיות והנפשיות של המתרגלים.

מהי הנחייה תנועתית - לשיפור מיומנויות מנטליות, לשכלול יכולת תנועתית, להגברת המודעות האישית 
מסלול לימודיי תנועה טיפולית עוסק בעיקר - בשפת הגוף המשקפת את ההיבטים המנטליים של האדם. על פי המחקרים מתחום הפסיכולוגיה, מנחי וקודי שפת הגוף משפיעים על היבטים מנטליים: ומכיוון שכך, ניתן להקנות למתרגל וגם לשפר אצלו - מיומנויות מנטליות על ידי התנסות תנועתית, על פי הנחיות המטפל (הקואצ'ר) התנועתי. בכך, ניתן לשפר את איכות חייו ולהקל על ההתמודדות עם אתגרי היומיום. כיצד הנחיה זו מתבצעת על ידי המטפל (הקואצ'ר) התנועתי ? את זה לומדים במסלול לימודיי תנועה טיפולית S.S.D להסמכה

יש לציין שאופי המוטוריקה הנלמדת, היא טבעית בהתאם ליכולת האישית של כל מתרגל; ויחד עם זאת, היא מפעילה את כל המפרקים התנועתיים בכל מישורי התנועה אפשריים. כך שהמטפל (הקואצ'ר) התנועתי לומד במסגרת הכשרתו במסלול לימודיי תנועה טיפולית S.S.D להנחות גם במטרה לשכלל ולשפר את הכמות והאיכות התנועתית.

ללימודיי תנועה טיפולית S.S.D רקע רב שנים של הצלחה מוכחת והקניית כלי עבודה וידע - חדישים ומקוריים ללומדיו. זה מסלול לימודים מעשיר, חוויתי, העומד בנורמות מקצועיות גבוהות.

מסלול לימודים זה, מיועד לאלה שיש להם כוונות רציניות להקדיש את עצמם, ליום לימודים אחד בשבוע במשך שנת לימודים. להתעמק, לתרגל, לחקור - במטרה להתמחות בנושאי הלימוד.
כל אדם ללא קשר לכושרו הגופני ולגילו - מוזמנים להצטרף. זאת מכיוון שלימודי תנועה טיפולית S.S.D עוסקים בתנועת הגוף האישית המשקפת את עולמו הפיזי והנפשי של המתרגל. ואכן, הלימוד הוא אמנם בקבוצה אך יחד עם זאת הוא אישי.

למידע והרשמה צרו איתי קשר: 054-466-5678

קישורים לעוד מידע:

לפרטים על תעודת ההסמכה לחצו - כאן

עוד פרטים על מסלול הלימודים לחצו - כאן

בואו אלינו - כמו שאתם. איך שאתם - זה בסדר. להסבר לחצו כאן

על השיטה הנלמדת במסלול לימודים זה לחצו - כאן

קטע וידאו עם הסבר נוסף: 

לדף הפייסבוק 👈 Facebook

צרו קשר: ☎ 5678 - 466 - 054 

להתראות, גרשון קום, רכז לימודיי תנועה טיפולית S.S.D במכללה האקדמית בוינגייט

הערה: האתר כאן הוא אתר מקצועי פרטי והוא מתייחס לכל עבודתי כמטפל בתנועה; כך שחלק מהתכנים בו, אינם קשורים למסלול הסמכת טיפול בתנועה במכללה האקדמית בוינגייט. 
לשאלות ועוד מידע ניתן לפנות אלי בנייד: 054-466-5678. 
לעמוד הראשי של האתר לחצו 👈 כאן