לימודיי "תנועה-טיפולית" במכללה האקדמית בוינגייט / גרשון קום Shin - Sen - Do

לימודיי "תנועה טיפולית" להסמכה S.S.D במכללה האקדמית בוינגייט / גרשון קום 

מסלול לימודים שנתי  להסמכה, בשיטת יום מרוכז אחד בשבוע.
נרשמים  עכשיו - אך משלמים באוקטובר 2024 054-466-5678

אני גרשון קום יוזם ומרכז את לימודיי תנועה טיפולית S.S.D במכללה האקדמית בוינגייט. 
לכל שאלה וגם להרשמה מוזמנים ליצור קשר.☎ 054-466-5678

תעודת ההסמכה - מטעם המכללה האקדמית בוינגייט.

מנהל אקדמי: פרופ' רפי קרסו

לבחירתכם 2 קבוצות למידה.

ההרשמה למחזור 15 בעיצומה. לאחר 14 מחזורים (בכל מחזור 2-3 קב' למידה) ניתן לקבוע שאנחנו מובילים במצוינות ובחדשנות - מקצועית; ואתם מוזמנים להצטרף אלינו.

הלימודים מיועדים לכל בעלי עניין ללמוד את נושא שיפור מיומנויות מנטליות ופיזיות בעזרת תנועת גוף ולקבל כלי עבודה נוספים.. בסיום הלימודים תוענק לבוגרים תעודת מטפל/ת בתנועה מטעם המכללה האקדמית בווינגייט. שיטת הלימוד מתאימה את עצמה ליכולות הפיזיות והנפשיות של המתרגלים.
 
כאן בהמשך עוד הסברים וקטע וידאו:

מהי הנחייה תנועתית - לשיפור מיומנויות מנטליות, לשכלול יכולת תנועתית, להגברת המודעות האישית ?
מסלול לימודיי תנועה טיפולית עוסק בעיקר בשפת הגוף המשקפת את ההיבטים המנטליים של האדם. על פי המחקרים מתחום הפסיכולוגיה, מנחי וקודי שפת הגוף משפיעים על היבטים מנטליים; ומכיוון שכך, ניתן להקנות למתרגל וגם לשפר אצלו - מיומנויות מנטליות על ידי התנסות תנועתית, על פי הנחיות המטפל (הקואצ'ר) התנועתי. בכך, ניתן לשפר את איכות חייו ולהקל על ההתמודדות עם אתגרי היומיום. כיצד הנחיה זו מתבצעת על ידי המטפל (הקואצ'ר) התנועתי ? את זה לומדים במסלול לימודיי תנועה טיפולית S.S.D להסמכה.

יש לציין שאופי המוטוריקה הנלמדת, היא טבעית בהתאם ליכולת האישית של כל מתרגל; ויחד עם זאת, היא מפעילה את כל המפרקים התנועתיים בכל מישורי התנועה אפשריים. כך שהמטפל (הקואצ'ר) התנועתי לומד במסגרת הכשרתו במסלול לימודיי תנועה טיפולית S.S.D להנחות גם במטרה לשכלל ולשפר את הכמות והאיכות התנועתית.

ללימודיי תנועה טיפולית S.S.D רקע רב שנים של הצלחה מוכחת והקניית כלי עבודה וידע - חדישים ומקוריים ללומדיו. זה מסלול לימודים מעשיר, חוויתי, העומד בנורמות מקצועיות גבוהות. 


מסלול לימודים זה, מיועד לאלה שיש להם כוונות רציניות להקדיש את עצמם, ליום לימודים אחד בשבוע במשך שנת לימודים. להתעמק, לתרגל, לחקור - במטרה להתמחות בנושאי הלימוד.
כל אדם ללא קשר לכושרו הגופני ולגילו - מוזמנים להצטרף. זאת מכיוון שלימודי תנועה טיפולית S.S.D עוסקים בתנועת הגוף האישית המשקפת את עולמו הפיזי והנפשי של המתרגל. ואכן, הלימוד הוא אמנם בקבוצה אך יחד עם זאת הוא אישי.

אתם מוזמנים להצטרף.
צרו איתי קשר: 054-466-5678

לעיונכם עוד הסברים ומידע:

מסלול לימודים זה הוא אחד ממסלולי ההכשרה המבוקשים בתחום זה. יש לכך מס' סיבות:

א. בקורס נלמדים מגוון רחב של תרגילי תנועה בהקשר של תפקודי שלד והיבטים מנטליים. התרגילים מעשיים ומותאמים לקהל הישראלי. הם בעלי השפעה מובהקת על מגוון רחב של תסמינים הנלמדים במסגרת ההסמכה המקצועית. התרגילים מתאימים לכל גיל ללא תלות במצב פיזי ונפשי של המתרגל. מניסיון עבודתי אני יכול להעיד שהשיטה התנועתית הנלמדת בקורס - אהודה מאד על הקהל הישראלי.
מסלול ההכשרה - עטור המלצות מאנשי מקצוע .

ב. תעודת ההסמכה - היא תעודה בעלת פוטנציאל נרחב בשוק העבודה. על התעודה חתומים פרופ' רפי קראסו המנהל האקדמי, בכירים נוספים מהמכללה האקדמית בוינגייט; לדוגמה: ד"ר גילית שטיינר ראו קישור כאן בהמשך.
                                                 
ג. חומרי הלימוד והתכנים למסלול הכשרה זה הם מעשיים ויחודיים; כך שבסוף כל יום לימודים, לומדי הקורס מצוידים בעוד כלי עבודה תנועתיים מעשיים  לטיפול בתנועה.
במהלך שנת הלימודים יינתנו תגבורים ותמיכה למעוניינים ללא תוספת מחיר.


ד. לימודיי תנועה טיפולית הוא מסלול הכשרה מקצועי - שנתי ומתקיים כיום לימודים מרוכז אחד בשבוע (למנוע נסיעות מיותרות ופגיעה בימי עבודה לאלה שעובדים). 


ה. בסיום שנת הלימודים, בוגרי מסלול ההכשרה שעמדו בהצלחה במטלות הלימודיות, מוסמכים כמטפלים בתנועה טיפולית מטעם המכללה האקדמית בוינגייט. לעוד פרטים על תעודת ההסמכה 👈 - כאן

ו. לאחר סיום ההתמחות בלימודיי תנועה טיפולית ניתן להצטרף לקהילה מקצועית של מטפלים בתנועה בוגרי הקורס ולהנות מהכוונה מקצועית, קבלת הצעות עבודה (בהתאם להיצע), השתלמויות מקצועיות.


ז. אין צורך ברקע תנועתי מוקדם. על הגישה המקצועית בנושא זה 👈 - כאן


ח. על שיטת התנועה הטיפולית בסגנון Shin - Sen- Do 👈 - כאן
לעוד שאלות - תשובות בקשר למסלול ההסמכה לחצו 👈 כאן

קטע וידאו עם הסבר קצר:

אני, גרשון קום יוזם ומרכז את מסלול לימודים זה 
אתם מוזמנים להתקשר אלי 
 : 054-4-66-5678  

054-466-5678

                                                  לדף הראשי של האתר לחצו כאן