גלגולו של רגע מעניין. תנועה טיפולית / גרשון קום
העיסוק - באימון וטיפול תנועתי והוראת הנושא, מפגישים אותי מפעם לפעם עם סיטואציות, חוויות ואנשים מעניינים (כמו זו המתוארת כאן בהמשך); זאת בנוסף לנושא המרתק עצמו של תנועת גוף המשקפת את מאפייני עולמו הפיזי והנפשי של האדם. לאחת מהסיטואציות המעניינות שחוויתי, המתוארת כאן, נתתי את השם "גלגולו של ציור". התמונות וההסבר כאן בהמשך למטה.

באחת מהקבוצות שהנחיתי השנה, להסמכת מטפלים בעזרת תנועה .S.S.D, למדה סטפני - סטודנטית העוסקת גם באמנות. באחד השיעורים, סטפני ביקשה לערוך ניסוי קטן, במסגרתו כל אחד מהקבוצה יבטא גרפית בעזרת שפופרות צבע - ענין מסוים שנלמד במסלול ההכשרה. (תמונה מספר 1 כאן למטה).
מהר מאד נוצרה על בד הציור, תמונה גרפית מדהימה, בעלת תוכן ומשמעות - פרי יצירת קבוצת הסטודנטים כולה. (תמונה מספר 2).
בינתיים שכחתי מהניסוי - המעניין והמוצלח של סטפני. אך בפגישה האחרונה קיבלתי את הציור הקבוצתי כמזכרת - כשהוא מועתק לספל שתיה. (תמונות: 3 - 5 כאן למטה). אפשר לראות את זה "כגילגולו של ציור"; ממוחם היצירתי של הסטודנטים דרך בד הציור ומשם לספל השתיה.
דרך מעניינת להקפיא למזכרת - עוד רגע מעניין (מיני רבים) שמתרחש במסע הלימודי של קבוצת -סטודנטים יצירתית ומתעניינת.
כאן למטה - חמש התמונות, מרגע יצירת התמונה ועד ההדפסה שלה על הספל. או אם תרצו, חמש התמונות המתארות את "גלגולו של ציור", או בשם האחר "גלגולו של רגע מעניין".
העיסוק - באימון וטיפול תנועתי והוראת הנושא, מפגישים אותי מפעם לפעם עם סיטואציות, חוויות ואנשים מעניינים (כמו זו המתוארת כאן בהמשך); זאת בנוסף לנושא המרתק עצמו של תנועת גוף המשקפת את מאפייני עולמו הפיזי והנפשי של האדם. לאחת מהסיטואציות המעניינות שחוויתי, המתוארת כאן, נתתי את השם "גלגולו של ציור". התמונות וההסבר כאן בהמשך למטה.

באחת מהקבוצות שהנחיתי השנה, להסמכת מטפלים בעזרת תנועה .S.S.D, למדה סטפני - סטודנטית העוסקת גם באמנות. באחד השיעורים, סטפני ביקשה לערוך ניסוי קטן, במסגרתו כל אחד מהקבוצה יבטא גרפית בעזרת שפופרות צבע - ענין מסוים שנלמד במסלול ההכשרה. (תמונה מספר 1 כאן למטה).
מהר מאד נוצרה על בד הציור, תמונה גרפית מדהימה, בעלת תוכן ומשמעות - פרי יצירת קבוצת הסטודנטים כולה. (תמונה מספר 2).
בינתיים שכחתי מהניסוי - המעניין והמוצלח של סטפני. אך בפגישה האחרונה קיבלתי את הציור הקבוצתי כמזכרת - כשהוא מועתק לספל שתיה. (תמונות: 3 - 5 כאן למטה). אפשר לראות את זה "כגילגולו של ציור"; ממוחם היצירתי של הסטודנטים דרך בד הציור ומשם לספל השתיה.
דרך מעניינת להקפיא למזכרת - עוד רגע מעניין (מיני רבים) שמתרחש במסע הלימודי של קבוצת -סטודנטים יצירתית ומתעניינת.
כאן למטה - חמש התמונות, מרגע יצירת התמונה ועד ההדפסה שלה על הספל. או אם תרצו, חמש התמונות המתארות את "גלגולו של ציור", או בשם האחר "גלגולו של רגע מעניין".
![]() |
1. הכנת הציור. כך זה התחיל. |
![]() |
2. התוצאה: הציור הקבוצתי |
![]() |
3 הציור כפי שהעותק לספל |
![]() |
4 הציור כפי שהועתק לספל |
![]() |
5 הציור כפי שהעותק לספל |