יום שיא - מרתון סמינרים תנועתיים בלימודיי תנועה טיפולית / גרשון קום

יום שיא - מרתון סמינרים תנועתיים בלימודיי תנועה טיפולית  / גרשון קום

במסגרת המסלול השנתי להסמכת טיפול בתנועה בסגנון Shin-Sen-Do , נערך פעם בשנה יום לימודים מיוחד המכונה יום שיא. ביום לימודים זה, הקורס מארח אנשי מקצוע מתחום התנועה אבל מסגנונות שונים לזה הנלמד בקורס. תמונות כאן למטה.
ארבע המטרות העיקריות ליום זה הם: 
א. להפגיש את הסטודנטים עם אנשי מקצוע מהתחום.
ב. להעמיק את ההבנה וחקר מאפייני התנועה על ידי הסטודנטים, הפעם בעזרת סגנונות תנועה שונים לזה הנלמד בקורס.
ג.  איתור ומציאת נקודות ההשקה ואת המאפיינים השונים בין הסגנון הנלמד בקורס Shin-Sen-Do לבין הסגנונות בהם הם התנסו במסגרת סדנאות התנועה ביום השיא.
ד. לפתוח דלתות ולפרגן למטפלים בתנועה מדיסצפלינות שונות לזו הנלמדת במסלול לימודי תנועה טיפולית S.S.D

יום השיא התקיים עם שתי סדנאות תנועה איכותיות. 

הסדנה התנועתית הראשונה הייתה עם אורלי סלע - ״לנוע, לרקוד, לחיות״. אורלי שיתפה אותנו בעולמה המקצועי כמטפלת בתנועה עם ניסיון רב - לקהלים של חולי פרקינסון, אוטיסטים, תשושי נפש, קשישים; וסדנאות תנועה לקהל הרחב המתעניין בתחום הקשר שבין תנועה לגופנפש.
אורלי סלע בוגרת לימודי Dance for PD מרק מוריס ניו יורק, בוגרת הדרכת מחול וינגייט, מטפלת בשיטת ג׳ירוקינטיקס ומעבירה מפגשי תנועה ומחול במגוון סגנונות מכל העולם.

הסדנה השניה הייתה בהנחיית ארז מאיר דישבק. מדריך בכיר לנינג'יצו דאן 10 ומדריך בכיר לצ'י קונג מטעם המרכז לרפואת הרמב"ם. נושא הסדנה: אימון עם מקל ככלי אימון מסורתי. "סדרת מקל קצר" להגמשת מיפרקים, טיפוח סימטריה בגוף ובניית מסת שריר.
בסיום יום הסדנאות, הצטלמנו. 

בצוות ההוראה של הקורס: בוגרי הקורס והיום בצוות ההוראה: דודו רווח, אלון, אננדה ואני - גרשון קום מרכז את מסלול לימודיי תנועה טיפולית Shin Sen Do במכללה האקדמית בוינגייט.


 לימודיי תנועה טיפולית
S.S.D 
 התמונות הבאות כאן בהמשך הן של מנחי הסדנאות:
 

אורלי סלע. מנחת הסדנה הראשונה. (צילום: דודו רווח)

מנחה הסדנה השניה: ארז מאיר דישבק (צילום דודו רווח)

מימין: דודו רווח (בוגר הקורס והיום בצוות ההוראה), במרכז: ארז מאיר דישבק. משמאל: אני, גרשון קום - מרכז את מסלול לימודיי תנועה טיפולית S.S.D במכללה האקדמית בוינגייט
ליצירת 👈 קשר

חזרה לעמוד הראשי לחצו כאן